Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is?
Als uw product beschadigd is, kunt u dit reclameren. Neem een foto van uw product, inclusief verpakking, zodat wij kunnen bepalen of de schade zich heeft voorgedaan tijdens het transport of de productie. Neem vervolgens contact met ons op email. U hoeft het beschadigde product niet te retourneren.
Wat moet ik doen als de levering niet overeenkomt met mijn bestelling?
Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet overeenkomt met de bestelling, vragen wij u zorgvuldig de factuur en bestelgegevens te controleren. Komen deze gegevens niet overeen met uw bestelling, neem alstublieft contact op via email.
Wat te doen als mijn product kleurafwijkingen vertoont?
Vertoont het product kleurafwijkingen, is dit meestal te wijten aan de instellingen van uw monitor. Onze printers worden regelmatig gecontroleerd en afdrukken worden gemaakt op basis van uw inzending. Vertoont uw product extra kleurafwijkingen, neem dan contact op met de klantenservice en stuur een foto mee van het product.
Wat moet ik doen als mijn afbeelding wazig of onscherp is?
Als uw afbeelding onscherp of wazig is, ligt het meestal aan de te lage resolutie van de geuploade foto’s. Helaas kunnen we klachten als gevolg van een lage resolutie niet accepteren. Het is daarom van essentieel belang dat u tijdens uw bestelling controleert of de resolutie van uw foto voor het gewenste formaat toereikend is.
Krijg ik mijn geld terug als mijn artikel niet voldoet?
Wij vragen u om begrip voor het feit dat restitutie alleen mogelijk is bij de standaardproducten. Al onze foto producten zijn gepersonaliseerde producten en restitutie is bij deze producten daarom uitgesloten. Met gepersonaliseerde producten wordt bedoeld dat de producten volgens uw wensen worden geproduceerd en kunnen dus bij retournering niet hergebruikt worden. Bij het bestellen van goederen die worden geproduceerd volgens de specificaties van de klant en daarom duidelijk persoonlijk van aard zijn(art. 7:46d lid 4(2) BW) bestaat geen herroepingsrecht. Als uw product beschadigd is of onderdelen van de levering ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat een geschikte oplossing wordt gevonden. In het onwaarschijnlijke geval dat we na twee keeren (eerste levering plus nieuwe poging) nog steeds geen perfect product kunnen leveren, zijn wij uiteraard bereid, om uw geld terug te storten.
Onze standaard voorraad artikelen kunt u binnen 14 kalenderdagen retourneren, neem voor die tijd contact op via e-mail. Er zijn enkele uitzonderingen op voorraadartikelen die niet geretourneerd of geruild kunnen worden: – artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn; – artikelen die uit de steriele verpakking zijn gehaald.
Cat&Groom vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Maw, binnen twee weken na ontvangst van de (voldoende gefrankeerde!) retourzending zullen wij u het bedrag van de bestelling, inclusief de originele verzendkosten (indien de gehele bestelling wordt geretourneerd), terug betalen. Is het meer dan twee weken geleden dat u iets retour hebt gestuurd en is de terugbetaling nog steeds niet bijgeschreven op uw bankrekening, dan kunt u het beste even contact opnemen via email.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Gelieve te begrijpen dat een terugbetaling van het betaalde bedrag voor individieel uitgevoerde bestellingen niet mogelijk is. Onze producten zijn gemaakt volgens uw specificaties en kunnen niet aan iemand anders verkocht worden. Volgens de Nederlandse wet is het recht op annulering niet van toepassing bij op maat gemaakte artikelen.
Hoe kan ik constructief klagen over u?
We waarderen elke feedback die ons helpt verbeteren. Als u een klacht hebt, vindt onze klantenservice graag een bevredigende oplossing voor u. Gebruik voor algemene klachten over uw bestelling ons email en geef ons uw bestelnummer en een gedetailleerde beschrijving van het probleem. Voeg voor klachten over producten een foto toe van het product die duidelijk de gebreken weergeeft.
Als u nog steeds ontevreden bent na het verwerken van uw aanvraag, kunt u ons een verdere klacht sturen. Met deze stap willen we uw kritiek gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.